Hart van Holland

Leestijd: 1 minuut
Delen:

Het resultaat van de inzet van Deborah is een slimmer gebruik van digitalisering, betere werkprocessen en een hechter teamverband. De afdeling verkoop kan zich nu richten op een beter verkoopresultaat en intensiever contact met de klanten.

Deborah Holleman heeft voor Hart van Holland de scan uitgevoerd en een analyse gegeven van knelpunten en belemmeringen. Dat gebeurde zorgvuldig, met een realistisch inlevingsvermogen in bedrijfsprocessen, oog voor de medewerkers en in een kort tijdsbestek. Vervolgens heeft Deborah een plan van aanpak opgesteld. Samen met het management is er besloten welke punten uit het plan door Deborah werden geïmplementeerd.

Door haar nuchtere, deskundige en analytische kijk op onze werkprocessen kon Deborah al snel aangeven met welke aanpak een efficiëntere manier van werken tot stand kon worden gebracht. En dat werpt intussen zijn vruchten af.

Deborah Holleman heeft veel kennis van zaken en het was een genoegen was om met haar samen te werken.

Wil je hetzelfde als Niels ervaren?
Plan hier je kennismakingsgesprek