E.Novation
In de periode dat ik Sales manager ben geweest bij E.Novation heb ik Deborah leren kennen als een enthousiaste, open en gedreven medewerkster. Deborah heeft de afdeling Sales Support geprofessionaliseerd waardoor het mogelijk was om als sales team te ontwikkelen en de jaarlijkse omzet doelen te behalen.
In haar functie als Teamleader van de afdeling Sales Support heeft ze laten zien dat ze mensgericht is met een natuurlijk vermogen om mensen en processen aan te sturen en te begeleiden. In haar werk is ze altijd proactief opzoek naar verbeterpunten en kansen. Zij was de spil tussen de klant, organisatie en het sales team waarbij er nauw overleg plaats vond met mij als Sales manager.
Het CRM systeem SalesForce was een belangrijke tool met betrekking tot de professionalisering. Hiermee werden alle gegevens rondom de klant gecentraliseerd en de werkzaamheden zoveel mogelijk gedigitaliseerd. Deborah was continu op zoek naar optimalisatie. Klantcontact werd efficiënter wat resulteerde in (blijvende) hoge klanttevredenheid.
Door het aanbrengen van de professionalisering was het duidelijk en helder wat er verwacht werd van de medewerkers. Dit zorgde voor een goede sfeer op de afdeling.